daar gaat ie dan - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Susanne Rupert - WaarBenJij.nu daar gaat ie dan - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Susanne Rupert - WaarBenJij.nu

daar gaat ie dan

Blijf op de hoogte en volg Susanne

02 September 2012 | Nederland, Heerenveen

Na een bijzonder afscheid in het ziekenhuis afgelopen vrijdag is het nu dan zo ver: ik zit op Schiphol te wachten op het boarden. Spannend allemaal, maar ik heb er wel zin in. Vanavond arriveer ik in Kaapstad waar mijn reis begint. Daar zal ik de groep ontmoeten en zal de vakantie van een maand beginnen. Nou ja een maand.....ik realiseerde me gisteren ineens dat ik nu 5! Maanden vakantie heb (lullig hè) ik zal jullie tijdens de vakantie door Namibië en Botswana ook op de hoogte proberen te houden, maar Tsja, ben afhankelijk van internet!
Lieve groet!

  • 02 September 2012 - 09:58

    Madeleine:

    hoi susanne

    Wat heerlijk voor je om weer zo,n mooie reis te maken.Wie weet kunnen we elkaar nog ergens treffen .Wij gaan 15 okt .eerst even naar Hermanis Walvissen spotten en dan door naar Namibie.
    helaas is onze tijd iets korter. 3 weken . Ik ga de hele maand sept. nog even werken als invaller.
    En ja als pensionade is het echt leuk,leuker dan ik gedacht had. groet en veel plezier daar madeleine

  • 02 September 2012 - 10:57

    Anika:

    hee susanne, geniet ervan! goede reis! x anika

  • 02 September 2012 - 11:16

    Ellen:

    Lieve Susanne,
    Inmiddels dus al hoog in de lucht! Voordat je dit leest is je vakantie echt helemaal van start gegaan. Geniet ervan, mooie reis, bijzondere ervaringen! Hartelijke groeten van ons beiden.

  • 02 September 2012 - 13:00

    Robert:

    Leuk op deze manier weer wat te horen.
    Zal je blijven volgen, al kan ik niet beloven elke keer zo uitgebreid te reageren als toen.....
    Wordt het alleen vakantie of ook nog wat werken op je bekende plek?

    groet, Robert

  • 02 September 2012 - 20:06

    Germ Anne:

    Nogmaals heel veel plezier, ik zal je verhalen volgen!

  • 04 September 2012 - 11:29

    Gretha Sikkema:

    Hoi Susanne

    Veel plezier op je lange reis we gaan je zeker volgen.
    Geniet ervan.

    En lekker 5 maanden vrij lekkerrrrrrrrrrrrr

    gr
    de Fam Sikkema ut Broeksterwald

  • 04 September 2012 - 18:43

    Laurien:

    Heel veel plezier tijdens je reis! Ik hoop dat je weer ontzettend mooie dingen gaat zien. Geniet ervan de komende maanden. Liefs laurien

  • 05 September 2012 - 10:52

    Margien:

    Hee lieve Susanne,
    Ik hoorde al dat je afscheid van de SEH flink in het water is gevallen en dus zeker geslaagd,haha!!
    Wil je nogmaals veel plezier en geluk wensen in den vreemde en ook ik zal je volgen.
    Dikke tuut
    Margien,X

Verslag uit: Nederland, Heerenveen

Susanne

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 25794

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 September 2015

Itshelejuba hospital

02 September 2012 - 28 December 2012

Weer naar Nkandla

26 September 2010 - 10 December 2010

Zuid Afrika

Landen bezocht: