Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susanne Rupert - WaarBenJij.nu Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susanne Rupert - WaarBenJij.nu

Cape Town

Blijf op de hoogte en volg Susanne

04 September 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Even een kort berichtje vanuit Kaapstad! Ik heb echt al twee topdagen erop zitten. Leuke groep, zelfde reisleider en gids als van een jaar geleden. Gisteren hebben we een dagtocht gemaakt langs de kust naar de Kaap de goede hoop. Onderweg nog even op een boot voor een tochtje naar de zeeleeuwen. Struisvogels gevoerd (was ik toch bijna mijn pink kwijt…..nou ja als die beesten tanden hadden gehad dan) en op de kaap gestaan. Op de terugweg langs de pinguins. Blijven grappige beesten.
Vandaag hing alles van het weer af, en raad eens: super lekker weer, strak blauwe lucht, klein briesje 20-25 graden. Perfecte dag voor de Tafelberg. Met een groepje uit onze groep zijn we vanmorgen door de taxi daar af gezet. Wat is het fantastisch zeg daar boven. Super uitzicht, maar ook het idee dat je op de tafelberg loopt. Helemaal geweldig. We liepen steeds maar even tegen elkaar te zeggen: “je zou nu toch op de Tafelberg staan”. Terug beneden gebruik gemaakt van een grote uitvinding in de grote steden: de hop on hop off bus. Briljant. Veel van de stad gezien met oordopjes in je oren waardoor vanalles wordt verteld over de gebouwen die je ziet. Heerlijk dagje! Robben Island is helaas niet gelukt, zat al voor meer dan een week vol geboekt.
Vanavond weer met een paar uit de groep in het restaurant van het hotel gegeten. Op de 21e verdieping en je draait rond. Geweldig uitzicht!
Morgen stappen we in de truck om de eerste etappe van de reis te gaan afleggen…..ik ben benieuwd. Het beloofd een heel mooie reis te gaan worden.

Liefs vanuit Cape Town!

  • 04 September 2012 - 22:46

    Manon:

    Susanne! Heel veel plezier de komende tijd, ik zal je verhalen lezen...

  • 05 September 2012 - 20:04

    Anika:

    Ik ben jaloers. Verder geen commentaar! ;) geniet ervan!

  • 05 September 2012 - 20:33

    Jannie Vermaning:

    He Suzanne

    je hebt vast mijn maitje nog gekregen voor je reis,,Ik ben ontzettend jalours op je...ik zal je verhalen volgen ,en geniet ervan he.liefs

  • 07 September 2012 - 19:16

    Tineke:

    Mooie foto's! Ben blij voor je, tuuut!

  • 07 September 2012 - 21:19

    Lysbeth:

    Hè Susanne,

    Geniet van je vakantie! Ik zal regelmatig je verhalen even lezen!

  • 01 Oktober 2012 - 20:05

    Inge:

    He Suus,

    Zit onder genot van kopje thee terug te lezen wat je allemaal al hebt beleefd. Wat fantastisch die pinguins!! Mooie foto's! Goede camera zeker! ;-) Ik klik gelijk door naar het volgende verslag!

    liefs

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Susanne

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 25793

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 September 2015

Itshelejuba hospital

02 September 2012 - 28 December 2012

Weer naar Nkandla

26 September 2010 - 10 December 2010

Zuid Afrika

Landen bezocht: