Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Susanne Rupert - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Susanne Rupert - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen

Door: susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

21 September 2010 | Nederland, Groningen

Hallo Allemaal!

Nog maar een paar dagen en dan kan het grote avontuur weer beginnen! Mijn scriptie moet nog wel even ingeleverd worden, maar dat is een kleine bijzaak :-) ....nee hoor grapje. De scriptie is bijna af en ik ben er trots op. Vrijdag ga ik hem persoonlijk op de universiteit inleveren. Dan is hopelijk echt het einde van de studie bereikt. (tenminste als de uitslag na 6 weken ook voldoende blijkt te zijn).

De eerste 3 weken ga ik met Ytje (collega/vriendin van de eerste hulp in Heerenveen) op pad. We beginnen met een week safari in het Krugerpark. De eerste dagen luxe in een lodge met verschillende geplande safari's: een dagsafari, een avond safari en een boot safari. Daarna zal onze Golf Chico worden gebracht en rijden we nog voor 5 dagen zelf het park in. Ook daar zijn al plannen gemaakt: we gaan op een wandelsafari een ochtend.
Na deze week reizen we naar de kust en vanaf daar zien we wel waar we naar toe gaan....

Maar eerst dus nog even die scriptie tot in de puntjes perfectioneren en inleveren...

Liefs,
Susanne

• 21 September 2010 - 17:40

Joost:

Leuk

• 21 September 2010 - 18:15

Robert:

Geniet ervan, je hebt het verdiend. Tot bij de uitreiking in Groningen.

• 21 September 2010 - 18:50

Lennart:

We gaan je volgen, collega in spe!

Liefs

• 21 September 2010 - 20:29

Ytje:

ik heb er zin in!

• 21 September 2010 - 20:41

Jorine :

ik word hier echt ZOOOO gelukkig van !! jij ook ???
    veel plezier !! en dikke kus !

• 22 September 2010 - 07:09

Laurien:

Ik ga je volgen hoor!!

• 22 September 2010 - 10:39

Carla:

Lieverd,
    Ik hoor net van Coen dat je scriptie in orde is. (Ik had ook niet anders verwacht!) Het genieten kan nu beginnen, het werk is af!!!!Heel veel liefs en doe voorzichtig.

• 22 September 2010 - 18:56

Elizabeth:

He meis,
    Alles onder controle?
    Leuk je zo te kunnen volgen, dat ga ik dus op zeker doen!
    Pas goed op jezelf ennnuh GENIET!

• 22 September 2010 - 20:48

Ellen:

Fantastisch dat je nu klaar bent en heerlijk een paar maanden je hoofd leeg kunt maken. Lekker genieten,enorm veel plezier en veel mooie foto's maken! Liefs uit Woerden!

• 24 September 2010 - 13:27

Mieke:

Lieverd, ik ga je volgen.
    Tot zondag.

• 24 September 2010 - 14:37

Marrit:

Veel plezier en geniet ervan! En natuurlijk ook voor Ytje :-D

• 26 September 2010 - 10:12

Inge:

Als het goed is zitten jullie nu ergens in de lucht en is het avontuur begonnen! Veel plezier!!!

Dikke tut,
    Inge

• 23 Oktober 2010 - 10:58

Vera:

Hoi Susanne,Eindelijk je site gevonden. Leuk verslag geniet, en alvast gefeliciteerd. Liefs, Vera

Verslag uit: Nederland, Groningen

Zuid Afrika